Często zadawane pytania
Czy części są nowe i oryginalne?
Części to fabrycznie nowe zamienniki wysokiej jakości, które jakościowo są na poziomie oryginału i nie sprawiają problemów z montażem.
Czy lakierowanie jest w cenie?
Tak, lakierujemy każdy element karoserii w cenie na wybrany przez Ciebie kolor.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji zamówienia wynosi do 10 dni roboczych.
Dlaczego nie mogę opłacić zamówienia przy odbiorze?
Ze względu na to, że części wykonywane są na zamówienie, nie realizujemy zamówień powyżej 1 000 zł bez jego wcześniejszego opłacenia.
Dlaczego nie mogę złożyć zamówienia z dostawą?
Z jakiej perspektywy określić stronę pojazdu?
Strony samochodu określamy z pozycji kierowcy, czyli patrząc na samochód od tyłu.
Z jakiego materiału są wykonane zderzaki?
Strony samochodu określamy z pozycji kierowcy, czyli patrząc na samochód od tyłu.
Z jakiego materiału są wykonane błotniki i maski?
Maski i błotniki mogą być wykonane zarówno ze stali, jak i aluminium. Materiał wykonania znajdziesz w tytule produktu w naszym sklepie internetowym.
Czy powinienem wybrać opcje "asystent parkowania"?
Zazwyczaj, jeśli na Twoim starym zderzaku znajduje się 6 czujników, powinieneś wybrać opcję ‘TAK’. Jednakże, liczba i rodzaj czujników parkowania może się różnić w zależności od marki i modelu samochodu. Zalecamy sprawdzenie specyfikacji technicznych Twojego pojazdu lub skontaktowanie się z nami w celu wsparcia.
Gdzie znajdę numer VIN swojego pojazdu?
Numer VIN (numer nadwozia) znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym swojego samochodu.
Ile kosztuje wysyłka?
Poniżej znajduje się tabela z cenami w zależności od zamawianych częsci.
Zawartość | Cena |
---|---|
Błotnik (max 2 szt. w paczce) | 100 zł |
Zderzak (max 2 szt. w paczce + 1 błotnik lub 1 zderzak + 2 błotniki) | 150 zł |
Maska lub zamówienia większe od powyższych limitów (wysyłka maski tylko na życzenie klienta po wcześnijeszym uzgodnieniu tego ze sprzedającym) |
300 zł |