Często zadawane pytania

Czy części są nowe i oryginalne?

Części to fabrycznie nowe zamienniki wysokiej jakości, które jakościowo są na poziomie oryginału i nie sprawiają problemów z montażem.

Czy lakierowanie jest w cenie?

Tak, lakierujemy każdy element karoserii w cenie na wybrany przez Ciebie kolor.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia wynosi do 10 dni roboczych.

Dlaczego nie mogę opłacić zamówienia przy odbiorze?

Ze względu na to, że części wykonywane są na zamówienie, nie realizujemy zamówień powyżej 1 000 zł bez jego wcześniejszego opłacenia.

Dlaczego nie mogę złożyć zamówienia z dostawą?

Najprawdopodobniej w twoim koszyku znalazła się pokrywa silnika, przy której preferujemy odbiór osobisty ze względu na ryzyko uszkodzenia w transporcie. Jeżeli chcesz, aby – mimo to – twoje zamówienie zostało wysłane kurierem, skontaktuj się z nami.

Z jakiej perspektywy określić stronę pojazdu?

Strony samochodu określamy z pozycji kierowcy, czyli patrząc na samochód od tyłu.

Czy powinienem wybrać opcje "asystent parkowania"?

Jeżeli na twoim starym zderzaku znajduje się 6 czujników, wybierz “TAK” przy asystencie parkowania. W innym wypadku wybierz “NIE”.

Gdzie znajdę numer VIN swojego pojazdu?

Numer VIN (numer nadwozia) znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym swojego samochodu.

Numer VIN samochodu Zderzakwkolorze.pl

Ile kosztuje wysyłka?

Poniżej znajduje się tabela z cenami w zależności od zamawianych częsci.

Zawartość Cena
Błotnik (max 2 szt. w paczce) 100 zł
Zderzak (max 2 szt. w paczce + 1 błotnik lub 1 zderzak + 2 błotniki) 150 zł
Maska lub zamówienia większe od powyższych limitów
(wysyłka maski tylko na życzenie klienta)
300 zł

Koszyk

0

Brak produktów w koszyku.

Twój koszyk0
Brak produktów w koszyku!
Kontynuuj zakupy